Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Get Social!



Καλησπέρα από το Blog της Gan-Web. Θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα social networks (ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης) προς όφελος της ιστοσελίδας μας.
Τα στατιστικά επισκεψιμότητας που έχουν τα social networks μας δείχνουν ότι δεν είναι μια αμελητέα ποσότητα και μας προκαλούν να τα μελετήσουμε.

Το Facebook έχει πάνω από 3.000.000 χρήστες συνδεδεμένους κάθε μέρα και συνολικά 600.000.000 εγγεγραμμένους, ενώ το Youtube είχε 100.000.000 επισκέπτες μόνο τον περασμένο μήνα. Πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε όλο αυτό τον όγκο δεδομένων και χρηστών; Ο λόγος που το social networking ανθεί είναι η διαδραστικότητα που προσφέρει στον χρήστη. Ο χρήστης παρακολουθεί, σχολιάζει, γράφει, διαφωνεί, συγκρίνει. Αυτό είναι που προκαλεί όλο και περισσότερες εταιρείες να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να διαφημιστούν και ακόμα περισσότερο τα social networks.
Βασικοί τρόποι διαφήμισης μέσω social networks:

Facebook: To Facebook είναι το φαινόμενο της εποχής μας, με όλο και περισσότερους χρήστες να παρακολουθούν τους λογαριασμούς τους και το διαδίκτυο. Είχατε σκεφτεί ποτέ ότι από το γραφείο σας θα μπορούσατε να αλληλεπιδράσετε με τόσους πολλούς ανθρώπους και μάλιστα ανέξοδα; Αν όχι, τότε δημιουργήστε ένα page ή ένα group. Τα Facebook Pages είναι ο βασικός τρόπος διαφήμισης μιας εταιρείας μέσα στο Facebook. Μπορείτε να ανεβάζετε προσφορές, να μιλάτε με τον κόσμο, να προσελκύετε πελάτες και πολλά ακόμα. Ακόμα, με κάποιο μικρό κόστος μπορείτε να διαφημιστείτε μέσω των διαφημίσεων που προσφέρει το Facebook (Facebook ads).

Twitter: To Twitter κατατάσσεται στην κατηγορία micro blogging. Μπορείτε να μοιραστείτε μέσα σε λίγους χαρακτήρες αυτό που θέλετε να πείτε. Απλά και περιεκτικά. Όσο περισσότερους followers έχετε τόσο το καλύτερο.

Youtube: Προσπαθήστε να ξεφύγετε από τα συνηθισμένα. Μπορείτε να ανεβάσετε βίντεο που δείχνει τον τρόπο που δουλεύει μια επιχείρηση, ιδιαίτερα όταν φτιάχνει χειροποίητα προϊόντα που είναι κατασκευασμένα για συγκεκριμένους πελάτες όπως ρούχα, έπιπλα ή φωτιστικά. Ο κόσμος εκτιμάει το ότι μπορεί να δει λεπτομέρειες για τη δουλειά σας και τελικά θα σας προτιμήσει. Μπορείτε όμως να δείξετε και υλικό με συμβουλές πάνω στον τομέα σας, δείχνοντας και πάλι ενδιαφέρον για το κοινό σας.
Για παράδειγμα:
Έχεις καφετέρια; Ανέβασε βίντεο από τους χώρους σου, από events, ακόμα και πώς να φτιάξεις τον καλύτερο φραπέ. Δεν μπορείς να φανταστείς τι αντίκρισμα μπορείς να βρεις από αυτό.

LinkedIn: To Linkedln είναι ένα καθαρά επαγγελματικό social network. Μπορείτε να ανταλλάξετε απόψεις, να συγκρίνετε την εταιρεία σας με άλλες, να ψάξετε για υπαλλήλους και πολλά ακόμα, όλα από το γραφείο σας.
Η τεχνολογία προχωράει και φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά. Προσπάθηστε να την εκμεταλλευτείτε! Social Networks υπάρχουν πολλά και μάλιστα χρησιμοποιούνται ευρέως απο το ελληνικό κοινό. Μας δίνεται λοιπόν, απλόχερα ένα νέο και ανέξοδο κανάλι διαφήμισης που μπορεί να μας αποφέρει πολλά. Μοιραστείτε, επικοινωνήστε, συνδεθείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου